Zobacz efekty, zanim zlecisz realizację

EveryWall to innowacyjna aplikacja, która pozwala użytkownikom na wizualizację projektów graficznych na istniejących powierzchniach pionowych, takich jak ściany. Stworzona z myślą o wsparciu zarówno projektantów wnętrz, jak i klientów indywidualnych, aplikacja umożliwia realistyczne zobrazowanie, jak dany projekt graficzny będzie wyglądał po jego wydrukowaniu na rzeczywistej ścianie.

Główne funkcje aplikacji to:

Aplikacja EveryWall została zaprojektowana, aby uprościć proces decyzji zakupowych, dając użytkownikom narzędzie do oceny, jak dany projekt będzie wyglądał w ich przestrzeni. Niezależnie od tego, czy chodzi o obrazy, tapety czy inne elementy dekoracyjne, użytkownicy mogą w prosty sposób zobaczyć, jak prezentują się na ścianach, zanim podejmą decyzję o ich zakupie i instalacji.

EveryWall to doskonałe narzędzie nie tylko dla klientów indywidualnych, ale również dla profesjonalistów zajmujących się aranżacją wnętrz, którzy dzięki aplikacji mogą lepiej zobrazować swoje propozycje klientom. Rozwiązanie to zwiększa potencjał marketingowy, ułatwiając zarówno proces sprzedaży, jak i projektowania.

POLITYKA PRYWATNOŚCI

„EveryWall” to aplikacja mobilna umożliwiająca wizualizację projektu graficznego na istniejącej płaszczyźnie pionowej, który zostanie wydrukowany na ścianie. Aplikacja jest dostępna bezpłatnie w sklepach Google Play i App Store. Producentem aplikacji jest „OctopusVR Sp. z o.o.”, a zamawiającym „SUFIT SYSTEM Marcin Ostrowski”.

Niniejsza Polityka Prywatności dotyczy użytkowników aplikacji EveryWall.

 1. Administrator danych

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem z aplikacji jest „SUFIT SYSTEM Marcin Ostrowski” z siedzibą w [miejsce siedziby]. Producentem aplikacji jest „OctopusVR Sp. z o.o.” z siedzibą w Łodzi.

 2. Zakres i cel przetwarzania danych

Aplikacja „EveryWall” uzyskuje dostęp jedynie do pamięci urządzenia w celu lokalnego wyświetlania treści, takich jak zdjęcia znajdujące się na urządzeniu końcowym użytkownika. Dane nie są przechowywane, przetwarzane ani przesyłane poza urządzenie. „SUFIT SYSTEM” oraz „OctopusVR” nie biorą odpowiedzialności za treści wyświetlane w trybie AR.

Dodatkowo, aplikacja może zbierać dane dotyczące dzienników błędów i anonimową analitykę w celu poprawy działania aplikacji. Zebrane dane nie pozwalają na identyfikację osoby, urządzenia ani lokalizacji.

 3. Dane zbierane przez aplikację

Aplikacja zbiera:

– „Dostęp do pamięci urządzenia”: Aplikacja uzyskuje dostęp jedynie do lokalnych zasobów pamięci w celu wyświetlania plików, takich jak zdjęcia.

– „Dzienniki błędów i analityka”: Dane te są zbierane wyłącznie w celu analizy błędów i poprawy działania aplikacji. Są one anonimowe i nie pozwalają na identyfikację użytkownika, urządzenia ani lokalizacji.

Aplikacja nie zbiera ani nie przechowuje danych osobowych umożliwiających identyfikację konkretnego użytkownika.

 4. Zgody użytkownika

W celu pełnego korzystania z funkcjonalności aplikacji EveryWall, użytkownik musi wyrazić zgodę na dostęp do pamięci urządzenia. Brak zgody na dostęp do pamięci uniemożliwi wyświetlanie lokalnych treści, takich jak zdjęcia. Dane analityczne dotyczące błędów są zbierane automatycznie, jednak są one w pełni anonimowe i nie mogą zostać powiązane z żadnym użytkownikiem.

 5. Prawa użytkownika

Użytkownik ma prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Użytkownik może również zgłosić sprzeciw wobec przetwarzania swoich danych oraz ma prawo do przeniesienia danych.

 6. Odpowiedzialność użytkownika

„SUFIT SYSTEM” oraz „OctopusVR” nie ponoszą odpowiedzialności za treści wyświetlane przez użytkownika w trybie AR. Użytkownik zobowiązany jest upewnić się, że posiada wszystkie niezbędne zgody do wykorzystania materiałów w aplikacji. W przypadku wyświetlania treści osób trzecich, użytkownik bierze pełną odpowiedzialność za ewentualne roszczenia wynikające z nieprawidłowego wykorzystania danych lub obrazów.

 7. Bezpieczeństwo danych

Aplikacja nie zbiera żadnych danych umożliwiających identyfikację użytkownika, z wyjątkiem anonimowych dzienników błędów i analityki, które są wykorzystywane wyłącznie w celu poprawy funkcjonowania aplikacji. „SUFIT SYSTEM” i „OctopusVR” dbają o to, aby aplikacja była zgodna z najlepszymi standardami bezpieczeństwa technicznego.

 8. Zmiany w Polityce Prywatności

„SUFIT SYSTEM” zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszej Polityce Prywatności. Zmiany te nie będą ograniczać praw użytkownika bez jego zgody. Aktualizacje polityki będą publikowane na stronie internetowej „SUFIT SYSTEM”.

 9. Kontakt

W przypadku pytań dotyczących aplikacji oraz niniejszej Polityki Prywatności prosimy o kontakt: „info@octopusvr.eu”.

PRIVACY POLICY

„EveryWall” is a mobile application designed to visualize graphic designs on an existing vertical surface, which will be printed on a wall. The application is available free of charge on Google Play and the App Store. The producer of the application is „OctopusVR Sp. z o.o.”, and the client is „SUFIT SYSTEM Marcin Ostrowski”.

This Privacy Policy applies to users of the EveryWall application.

 1. Data Controller

The data controller responsible for processing personal data in connection with the use of the application is „SUFIT SYSTEM Marcin Ostrowski”, based in [location]. The producer of the application is „OctopusVR Sp. z o.o.”, based in Łódź.

 2. Scope and Purpose of Data Processing

The „EveryWall” application only accesses the device’s memory to display local content, such as photos stored on the user’s device. No data is stored, processed, or transmitted outside the device. „SUFIT SYSTEM” and „OctopusVR” take no responsibility for the content displayed in AR mode.

Additionally, the app may collect error logs and anonymous analytics data to improve app performance. These collected data are anonymized and cannot be used to identify a user, device, or location.

 3. Data Collected by the Application

The application collects:

– „Access to device memory”: The app only accesses local device storage to display files, such as photos.

– „Error logs and analytics”: These are collected solely for the purpose of analyzing errors and improving app performance. They are anonymized and do not allow for identification of the user, device, or location.

The application does not collect or store any personal data that could identify the user.

 4. User Consent

To fully utilize the functionalities of the EveryWall application, the user must agree to grant access to the device’s memory. Without this consent, the user will not be able to display local content, such as photos. Error logs and analytics are collected automatically, but they are completely anonymous and cannot be traced back to any user.

 5. User Rights

Users have the right to access, correct, delete, or limit the processing of their personal data. Users can also object to the processing of their data and have the right to data portability.

 6. User Responsibility

„SUFIT SYSTEM” and „OctopusVR” are not responsible for the content displayed by the user in AR mode. The user is responsible for ensuring they have all necessary permissions to use any materials in the app. Users take full responsibility for any claims arising from the improper use of data or images.

 7. Data Security

The application does not collect any personally identifiable data, except for anonymous error logs and analytics, which are used solely to improve app performance. „SUFIT SYSTEM” and „OctopusVR” ensure that the app complies with the highest technical security standards.

 8. Changes to the Privacy Policy

„SUFIT SYSTEM” reserves the right to make changes to this Privacy Policy. These changes will not limit the user’s rights without their consent. Updates to the policy will be published on the „SUFIT SYSTEM” website.

 9. Contact

For any questions regarding the application and this Privacy Policy, please contact us: „info@octopusvr.eu”.

Relistyczna wizualizacja w Twojej przestrzeni

„Tatarowski Obrazy” to aplikacja AR, która umożliwia klientom wirtualne obejrzenie różnych obrazów w sposób realistyczny na ścianach własnego domu. I to przed dokonaniem zakupu! Projekt został zainicjowany przez artystę – malarza.

Aplikacja ta pełni rolę narzędzia sprzedażowego, pozwalając klientom wizualizować, jak dany obraz będzie prezentował się w ich wnętrzu. Użytkownicy mają możliwość osadzenia obrazów w różnych ramach, co pozwala im dokładniej ocenić, które dzieło najlepiej wpasuje się w przestrzeń.

Rozszerzona rzeczywistość staje się kluczowym elementem tego komercyjnego produktu, umożliwiając klientom bardziej przemyślane decyzje zakupowe. Dzięki tej technologii możliwe jest łatwiejsze dopasowanie obrazów do indywidualnych preferencji oraz estetyki wnętrza. Projekt otwiera także nowe możliwości dla artystów.

Zobacz swój przyszły dom

„Zielony Krzewnik” to aplikacja testowa, będąca prototypem stworzonym w celu demonstracji możliwości wykorzystania rozszerzonej rzeczywistości na potrzeby deweloperów. Jej głównym celem jest przedstawienie sposobów wykorzystania technologii w kontekście przyszłych inwestycji budowlanych.

Aplikacja umożliwia użytkownikom wirtualne przechadzanie się po planowanym obszarze zabudowy, aby zobaczyć, jak będą wyglądać kolejne etapy rozwoju projektu. Dzięki niej można zapoznać się z takimi szczegółami technicznymi dotyczącymi budynków, jak np. powierzchnia, lokalizacja względem innych budynków, cena oraz dostępność.

Projekt ten stanowi prosty, ale wyjątkowo efektywny sposób wizualizacji planowanych inwestycji budowlanych, zapewniając deweloperom i potencjalnym nabywcom realistyczny podgląd przyszłych nieruchomości. Dzięki zastosowaniu rozwiązań VR, możliwe jest niemal namacalne ukazanie nieruchomości co może znacząco wpłynąć na potencjał marketingowy, a tym samym na sprzedaż.

Wirtualnie w przestworza

LOT AMS to aplikacja w rozszerzonej rzeczywistości, która integruje treści związane z lotnictwem, szczególnie z zakresu techniki lotniczej. Jest ona skierowana do uczniów szkół średnich i zawodowych, jako uzupełnienie programu nauczania.

Aplikacja oferuje różnorodne wizualizacje, włącznie z częściami samolotów oraz ich funkcjonalnością, co umożliwia lepsze zrozumienie materiału edukacyjnego. Zastosowanie rozszerzonej rzeczywistości pozwala na interaktywne doświadczenia, które trudno byłoby stworzyć używając tradycyjnych podręczników. Użytkownicy mogą skanować odpowiednie kody QR, aby uzyskać dostęp do konkretnych treści w formie wzbogaconej o animacje i symulacje. Dzięki temu można zobaczyć, z jakich materiałów zbudowany jest samolot, jak działają poszczególne systemy (np. system pneumatyczny czy silnik) oraz jak funkcjonuje system ILS.

Dodatkowo, aplikacja oferuje krótkie symulacje i gry, które umożliwiają użytkownikom eksplorację i zrozumienie różnych aspektów lotnictwa, takich jak nawigacja i oświetlenie. Projekt „LOT AMS” stanowi cenne narzędzie wspomagające proces edukacyjny, wzbogacając standardowe metody nauczania o interaktywne doświadczenia.

Projekt realizowany ze środków UE. Szczegóły dotyczące projektu znajdziesz tutaj.

Wszystkie modele i elementy wizualne widoczne w aplikacjach wykonujemy od podstaw i jesteśmy w stanie dostosować je do indywidualnych potrzeb każdego klienta. Poniżej prezentujemy przykłady etapów i efektów końcowych działań naszych projektantów 3D:

Budowa silnika:

Uczelnia na wyciągnięcie ręki

Dla Uczelni Nauk Społecznych w Łodzi przygotowaliśmy szereg rozwiązań VR/AR, mających na celu przybliżenie uczelni aktualnym i potencjalnym studentom, ze szczególnym uwzględnieniem osób z niepełnosprawnościami.

Projekt rozpoczyna się od wirtualnego spaceru, który ma na celu pokazanie pomieszczeń uczelni dostosowanych do potrzeb osób ze szczególnymi wymaganiami dostępności. Ze względu na remont uczelni, spacer wirtualny został zrealizowany w formie A-Frame, umożliwiając przeglądanie przez przeglądarkę internetową. Uczestnicy mogą zobaczyć sale edukacyjne, schodołazy, plany typograficzne i inne elementy dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Zastosowana technologia pozwala na swobodne poruszanie się po wymodelowanej przestrzeni bez potrzeby posiadania specjalnych aplikacji czy sprzętu.

Projekt realizowany ze środków UE. Szczegóły dotyczące projektu znajdziesz tutaj.