EveryWall to innowacyjna aplikacja, która pozwala użytkownikom na wizualizację projektów graficznych na istniejących powierzchniach pionowych, takich jak ściany. Stworzona z myślą o wsparciu zarówno projektantów wnętrz, jak i klientów indywidualnych, aplikacja umożliwia realistyczne zobrazowanie, jak dany projekt graficzny będzie wyglądał po jego wydrukowaniu na rzeczywistej ścianie.
Główne funkcje aplikacji to:
Aplikacja EveryWall została zaprojektowana, aby uprościć proces decyzji zakupowych, dając użytkownikom narzędzie do oceny, jak dany projekt będzie wyglądał w ich przestrzeni. Niezależnie od tego, czy chodzi o obrazy, tapety czy inne elementy dekoracyjne, użytkownicy mogą w prosty sposób zobaczyć, jak prezentują się na ścianach, zanim podejmą decyzję o ich zakupie i instalacji.
EveryWall to doskonałe narzędzie nie tylko dla klientów indywidualnych, ale również dla profesjonalistów zajmujących się aranżacją wnętrz, którzy dzięki aplikacji mogą lepiej zobrazować swoje propozycje klientom. Rozwiązanie to zwiększa potencjał marketingowy, ułatwiając zarówno proces sprzedaży, jak i projektowania.
POLITYKA PRYWATNOŚCI
„EveryWall” to aplikacja mobilna umożliwiająca wizualizację projektu graficznego na istniejącej płaszczyźnie pionowej, który zostanie wydrukowany na ścianie. Aplikacja jest dostępna bezpłatnie w sklepach Google Play i App Store. Producentem aplikacji jest „OctopusVR Sp. z o.o.”, a zamawiającym „SUFIT SYSTEM Marcin Ostrowski”.
Niniejsza Polityka Prywatności dotyczy użytkowników aplikacji EveryWall.
1. Administrator danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem z aplikacji jest „SUFIT SYSTEM Marcin Ostrowski” z siedzibą w [miejsce siedziby]. Producentem aplikacji jest „OctopusVR Sp. z o.o.” z siedzibą w Łodzi.
2. Zakres i cel przetwarzania danych
Aplikacja „EveryWall” uzyskuje dostęp jedynie do pamięci urządzenia w celu lokalnego wyświetlania treści, takich jak zdjęcia znajdujące się na urządzeniu końcowym użytkownika. Dane nie są przechowywane, przetwarzane ani przesyłane poza urządzenie. „SUFIT SYSTEM” oraz „OctopusVR” nie biorą odpowiedzialności za treści wyświetlane w trybie AR.
Dodatkowo, aplikacja może zbierać dane dotyczące dzienników błędów i anonimową analitykę w celu poprawy działania aplikacji. Zebrane dane nie pozwalają na identyfikację osoby, urządzenia ani lokalizacji.
3. Dane zbierane przez aplikację
Aplikacja zbiera:
– „Dostęp do pamięci urządzenia”: Aplikacja uzyskuje dostęp jedynie do lokalnych zasobów pamięci w celu wyświetlania plików, takich jak zdjęcia.
– „Dzienniki błędów i analityka”: Dane te są zbierane wyłącznie w celu analizy błędów i poprawy działania aplikacji. Są one anonimowe i nie pozwalają na identyfikację użytkownika, urządzenia ani lokalizacji.
Aplikacja nie zbiera ani nie przechowuje danych osobowych umożliwiających identyfikację konkretnego użytkownika.
4. Zgody użytkownika
W celu pełnego korzystania z funkcjonalności aplikacji EveryWall, użytkownik musi wyrazić zgodę na dostęp do pamięci urządzenia. Brak zgody na dostęp do pamięci uniemożliwi wyświetlanie lokalnych treści, takich jak zdjęcia. Dane analityczne dotyczące błędów są zbierane automatycznie, jednak są one w pełni anonimowe i nie mogą zostać powiązane z żadnym użytkownikiem.
5. Prawa użytkownika
Użytkownik ma prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Użytkownik może również zgłosić sprzeciw wobec przetwarzania swoich danych oraz ma prawo do przeniesienia danych.
6. Odpowiedzialność użytkownika
„SUFIT SYSTEM” oraz „OctopusVR” nie ponoszą odpowiedzialności za treści wyświetlane przez użytkownika w trybie AR. Użytkownik zobowiązany jest upewnić się, że posiada wszystkie niezbędne zgody do wykorzystania materiałów w aplikacji. W przypadku wyświetlania treści osób trzecich, użytkownik bierze pełną odpowiedzialność za ewentualne roszczenia wynikające z nieprawidłowego wykorzystania danych lub obrazów.
7. Bezpieczeństwo danych
Aplikacja nie zbiera żadnych danych umożliwiających identyfikację użytkownika, z wyjątkiem anonimowych dzienników błędów i analityki, które są wykorzystywane wyłącznie w celu poprawy funkcjonowania aplikacji. „SUFIT SYSTEM” i „OctopusVR” dbają o to, aby aplikacja była zgodna z najlepszymi standardami bezpieczeństwa technicznego.
8. Zmiany w Polityce Prywatności
„SUFIT SYSTEM” zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszej Polityce Prywatności. Zmiany te nie będą ograniczać praw użytkownika bez jego zgody. Aktualizacje polityki będą publikowane na stronie internetowej „SUFIT SYSTEM”.
9. Kontakt
W przypadku pytań dotyczących aplikacji oraz niniejszej Polityki Prywatności prosimy o kontakt: „info@octopusvr.eu”.
—
PRIVACY POLICY
„EveryWall” is a mobile application designed to visualize graphic designs on an existing vertical surface, which will be printed on a wall. The application is available free of charge on Google Play and the App Store. The producer of the application is „OctopusVR Sp. z o.o.”, and the client is „SUFIT SYSTEM Marcin Ostrowski”.
This Privacy Policy applies to users of the EveryWall application.
1. Data Controller
The data controller responsible for processing personal data in connection with the use of the application is „SUFIT SYSTEM Marcin Ostrowski”, based in [location]. The producer of the application is „OctopusVR Sp. z o.o.”, based in Łódź.
2. Scope and Purpose of Data Processing
The „EveryWall” application only accesses the device’s memory to display local content, such as photos stored on the user’s device. No data is stored, processed, or transmitted outside the device. „SUFIT SYSTEM” and „OctopusVR” take no responsibility for the content displayed in AR mode.
Additionally, the app may collect error logs and anonymous analytics data to improve app performance. These collected data are anonymized and cannot be used to identify a user, device, or location.
3. Data Collected by the Application
The application collects:
– „Access to device memory”: The app only accesses local device storage to display files, such as photos.
– „Error logs and analytics”: These are collected solely for the purpose of analyzing errors and improving app performance. They are anonymized and do not allow for identification of the user, device, or location.
The application does not collect or store any personal data that could identify the user.
4. User Consent
To fully utilize the functionalities of the EveryWall application, the user must agree to grant access to the device’s memory. Without this consent, the user will not be able to display local content, such as photos. Error logs and analytics are collected automatically, but they are completely anonymous and cannot be traced back to any user.
5. User Rights
Users have the right to access, correct, delete, or limit the processing of their personal data. Users can also object to the processing of their data and have the right to data portability.
6. User Responsibility
„SUFIT SYSTEM” and „OctopusVR” are not responsible for the content displayed by the user in AR mode. The user is responsible for ensuring they have all necessary permissions to use any materials in the app. Users take full responsibility for any claims arising from the improper use of data or images.
7. Data Security
The application does not collect any personally identifiable data, except for anonymous error logs and analytics, which are used solely to improve app performance. „SUFIT SYSTEM” and „OctopusVR” ensure that the app complies with the highest technical security standards.
8. Changes to the Privacy Policy
„SUFIT SYSTEM” reserves the right to make changes to this Privacy Policy. These changes will not limit the user’s rights without their consent. Updates to the policy will be published on the „SUFIT SYSTEM” website.
9. Contact
For any questions regarding the application and this Privacy Policy, please contact us: „info@octopusvr.eu”.
W ramach projektu działamy jako rozszerzenie platformy ministerialnej zpe.gov.pl, tworząc multimedialne materiały edukacyjne wykorzystywane w procesie kształcenia uczniów czteroletniego liceum ogólnokształcącego i pięcioletniego technikum. Naszym celem jest dostarczenie materiałów wszechstronnie wspierających proces nauczania w różnych obszarach. Tworzymy różnorodne multimedia, takie jak grafiki, ebooki, modele 3D, animacje oraz filmy edukacyjne.
Projekt jest inicjatywą unijną, którą realizujemy jako partnerzy w projekcie wspieramy także obszar nauki chemii i matematyki. Nasze działania opierają się na przekazywaniu bezpłatnych materiałów edukacyjnych do użytku na platformie ZPE, czyli Zintegrowanej Platformie Edukacyjnej.
Materiały dostępne są tutaj: bit.ly/ZPE_Informatyka
Szczegóły projektu poniżej.
————————————————————————————————————————————-
Stworzenie wysokiej jakości E-materiałów dydaktycznych do informatyki dla uczniów czteroletniego liceum ogólnokształcącego i pięcioletniego technikum.
OCTOPUSVR Spółka z o. o. z siedzibą w Łodzi jest Partnerem projektu: „Stworzenie wysokiej jakości E-materiałów dydaktycznych do informatyki dla uczniów czteroletniego liceum ogólnokształcącego i pięcioletniego technikum”. Nr umowy o dofinansowanie: UDA-POWR.02.10.00-00-6033/18 w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Oś priorytetowa II: Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie I.2: Wysoka jakość systemu oświaty.
Celem głównym projektu jest stworzenie wysokiej jakości e-materiałów dydaktycznych z informatyki dla czteroletniego liceum ogólnokształcącego i pięcioletniego technikum, dostosowanych dla uczniów /uczennic niepełnosprawnych (osób niewidzących i niedowidzących, słabosłyszących i niesłyszących) zwiększających wykorzystanie przez szkoły i placówki zmodernizowanych treści, narzędzi i zasobów wspierających proces kształcenia ogólnego w zakresie rozwoju u uczniów kompetencji kluczowych i uniwersalnych, jak również nauczania eksperymentalnego oraz metod zindywidualizowanego podejścia do ucznia.
Wartość projektu / dofinansowanie z Unii Europejskiej: 8 736 660,90 zł
Okres realizacji:od 2019-01-01 do 2020-08-31
Nazwa Beneficjenta:
GroMar Spółka z o.o. z siedzibą w Łodzi – Partner Wiodący
Spacer wirtualny po zakładzie pracy firmy Pilkington to innowacyjne narzędzie promocyjne, które wykorzystywane jest zarówno w celach marketingowych, jak i komunikacyjnych. Ten interaktywny spacer umożliwia użytkownikom zwiedzenie konkretnych miejsc i stanowisk w fabryce oraz zawiera filmy prezentujące różnorodne procesy produkcyjne, co pozwala lepiej zrozumieć specyfikę działania zakładu produkcyjnego, jak i samej organizacji. To także skuteczne narzędzie wewnętrznej komunikacji dla pracowników – pozwala na lepsze zrozumienie struktury zakładu i jego funkcjonowania.
W ramach działań marketingowych dla firmy Pilkington Glass opracowaliśmy aplikację prezentującą budowę szyby zespolonej, w tym szyby przeciwsłonecznej i szyby niskoemisyjnej. Za pomocą zobrazowanego schematu użytkownicy mogą zapoznać się z poszczególnymi elementami, które wchodzą w skład tego typu szyb.
Rozwiązanie ma charakter marketingowy – pozwala na lepsze zrozumienie procesu budowy i korzyści płynących z wykorzystywania innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie produkcji szkła stosowanych przez Pilkington Glass.
Zobacz aplikację tutaj.
W ramach działań marketingowych dla firmy Pilkington Glass opracowaliśmy aplikację internetową, której celem była prezentacja pierwiastków pochodzących z kosmosu, a wykorzystywanych w produkcji szkła. Aplikacja została stworzona jako element wystawy targowej. Tematem imprezy był kosmos, co dało początek dla rozwinięcia finalnego pomysłu.
Aby ułatwić korzystanie z aplikacji w warunkach targowych, była ona dostępna na stronie internetowej firmy oraz w formie rozszerzonej rzeczywistości na telefonach komórkowych. Użytkownicy mieli możliwość zgłębienia wiedzy o planetach i ich pierwiastkach, co stanowiło atrakcyjne uzupełnienie wystawy i pozwalało nie tylko na interaktywną naukę, ale i budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Zobacz aplikację tutaj.
W ramach projektu realizowaliśmy animację produktową pieca, którego producentem jest firma Vitrobudowa. Naszym celem było pokazanie działania pieca przeznaczonego do produkcji opakowań szklanych poprzez wizualizację jego technicznych elementów i funkcji działających w różnych sekcjach, w rzeczywistości niedostępnych dla człowieka.
Powstała prezentacja stanowi materiał marketingowy wykorzystywany na różnego rodzaju eventach branżowych. Dzięki atrakcyjnej formie i szczegółowości technicznej jest też świetnym narzędziem sprzedażowym. W ramach projektu zajęliśmy się także stworzeniem aplikacji internetowej i promocją produktów znajdujących się w ofercie Klienta na stronie internetowej.